2015. december 27., vasárnap

Tusvonal



Problémáid vannak a tusvonal elkészítésével? Megmutatom én, hogy csinálom ! :)







1. Lépés: Határozd meg a tusvonal ívét. 
Vannak, akik a laposabbat mások az ívesebb tusvonalat részesítik előnybe. Az első lépéskor ezt határozd meg.





2. Lépés: Nagyjából a pupilla közepénél, a szempilla sornál tettem egy pontot. Ezt a pontot "kötöttem" össze a tusvonal végével. 





 
3. Lépés: A tusvonal vastagsága.
A tusvonal eddig elkészült keretét tovább folytatom és elhúzom teljesen a könnycsatornákig.
Az én szemem kissé kerekebb, ebből kifolyólag nekem az áll jól, ha a tusvonal vékonyabb.

  

  
4. Lépés: Kitöltés
Jöhet a "színezés".
A kitöltés után tudsz még esetleg igazítani, ha vastagabb tusvonalat szeretnél.


Készen is vagyunk ! :)



Remélem tudtam segíteni és egy kis gyakorlással már ez sem fog gondot okozni :)
Hajnush

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Én is így szoktam csinálni:))
    Nézz e hozzám ha van kedved: http://lauradiyblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés