2016. november 13., vasárnap

Pitypang dekor

Én is megvettem a dm által kiadott 2017-es "Life Book"-ot. Nem elég, hogy nagyon tetszik a füzet, de a dobozt, amiben helyet kapott egy DIY ötlethez is fel tudtam használni.



Az ötlet onnan jött, hogy láttam a JYSK webes felületén egy képkeretet, amiben maga a kép egy pitypang volt. Nagyon megtetszett, de az ára akciósan 1500 Ft (eredeti.: 3000 Ft). Teljesen ledöbbentem, hogy komolyan ennyi??
Ekkor jött az ötlet, hogy ilyet én is tudok csinálni a doboz segítségével, amiben a Life Book-om volt. Mutatom hogyan:

Amire szükséged lesz:
* festék (ez lehet tempera, üvegfesték vagy igazából bármi, amivel szívesen dolgoznál)
* vékony ecset (én egy smink ecsetet használtam)


Beszéljenek a képek:















Hajnush

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése