2016. október 15., szombat

Glamour napok



Nehezen, de én is be tudtam iktatni egy kis Glamour napozást. Lássuk miket szereztem be. 





Az előző Glamour napokon nagyon sok mindent vásároltam ám a mostani kupon napokon valahogy nem éltem át ezt az egészet. Az újságot is az utolsó pillanatokban vettem meg. Persze annyira nem szörnyű a helyzet mert így is került 1-2 dolog a kosaramba!

Lidl:

Aki ismer, tudja nálam a Lidl szent és sérthetetlen. Komolyra véve a szót tényleg úgy gondolom, hogy nagyon jó minőségben nagyon jó áron tudsz magadnak beszerezni dolgokat.
Célirányosan mentem be az üzletbe, mert kinéztem egy bordó nadrágot, aminek az elején bőr berakás van. 


A nadrág eredeti ára: 1999 Ft
Kuponnal: 1599 Ft



Itt még vettem egy harisnyát is, ami igaz tervbe nem volt véve, de megtetszett és tudjuk milyen az, ha egy nőnek megtetszik valami.

A harisnya eredeti ára: 999 Ft
Kuponnal: 799 Ft



Rossmann: 
100-adjára is újra vettem!

A BB krém eredeti ára: 2399 Ft
Kuponnal: 1439 Ft


Alexandra könyvesbolt:
Csak szétnézni mentem be az Alexandrába mégis 2 könyvvel jöttem ki.

 Brittainy C. Cherry - Lebegés

A könyv eredeti ára: 3599 Ft
Kuponnal: 2879 Ft


(Azóta kiolvastam már és rendelem a 2. részét :) )



Catherine Anderson - Szélbe írt sorok
A könyv eredeti ára: 3290 Ft
Kuponnal: 2632 Ft



Takko:
Már régebben kinéztem, hogy őszre szeretnék egy (mű)bőrkabátot. Találtam egyet a Zara-ban, de oda nem szólt kupon. A győztes kabát a Takkoból került ki.

A kabát eredeti ára: 12.470 Ft
Kuponnal: 10.392 Ft



H&M:
Igaz itt egy alapból akciós ruha tetszett meg, amire még pluszba a kupon nem volt érvényes, de a Glamour napokon vettem :)

A ruha eredeti ára: 2990 Ft
Akciósan: 1500 Ft




Hajnush


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése