2016. október 9., vasárnap

Ruhatárfrissítés 2. rész


A ruhatáram frissítése folytatódik!
Lássuk a 2. Turi Tour során milyen kincsekre bukkantam:




A ruhák 2 Háda üzletből kerültek ki.

1. üzlet: Auchan Háda -> állandó kilós ár = kb. 3500 Ft (pontosan nem emlékszem)

Fizetett összeg: 1260 Ft

Felső:
Márka: Atmosphere

Miért?: Egy nagyon elegáns darabnak gondolom ezt a felsőt, ami a közelgő téli hangulatot feldobhatja.

Nadrág:

Márka: River Island
Miért?: A nadrág hiányom továbbra is fenn áll. Ahogy az szokott lenni az egyik tönkremegy, pont akkor találok egy másikat. Ki érti ezt?? Miért nem lehet egyszerre 6-ot találnom :)





2. üzlet az Újhíd lábánál található. Régen Sparként üzemelt az épület. Itt is kilós ár van, azonban a másik üzlettel ellentétben itt naponta csökken ez az ár. Én egy csütörtöki nap voltam, amikor 700 Ft/kg.

A fizetett összeg: 1930 Ft

Márka: Next

Miért?: Nem volt tervben, hogy egy ennyire elegáns ruhát keressek. Azonban mikor felpróbáltam beleszerettem és hát Isten lássa lelkem elhoztam.
(Mellékes, hogy Színházba mentem a hétvégén és igaz, hogy volt ruhám de így, hogy ezt találtam Ő lett a befutó)



Márka: Atmosphere

Miért?: Továbbra is az elegáns vonalnál maradva a kosárban landolt. A másik okom a színe. ( Nem tudom mi lelt de rákattantam a piros és annak árnyalatira ruhák terén PEDIG soha nem voltam oda értük :) )


 



Márka:George

Miért?: Szín.Meleg.Puha. Jönnie kellett!



Márka: Atmosphere

Miért?: Az indokok ugyanazok, mint az előzőnél.



Márka:New Look

Miért?: Nagyon kevés olyan felsőm van, amit pl. egy blézer alá könnyedén feltudok venni így amikor ezt megtaláltam biztos voltam benne, hogy nem marad a boltban.




Tekintve, hogy nehezebb ruhák is kerültek a kosaramba, ami megnyomta a súlyt azt hiszem még így is ügyes voltam :)

Hajnush







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése